Promocje
Aktywna deska do prasowania AirActive L 76147 LEIFHEIT NEW
Aktywna deska do prasowania AirActive L 76147 LEIFHEIT NEW
999,00 zł 899,00 zł
szt.
OKAP CATA SELENE 900 IX/B - Dostawa GRATIS!
OKAP CATA SELENE 900 IX/B - Dostawa GRATIS!
1 699,00 zł 1 499,00 zł
szt.
MYJKA LEIFHEIT MEGA Zestaw D&C 51004 + Teleskop 1,9 m+++
MYJKA LEIFHEIT MEGA Zestaw D&C 51004 + Teleskop 1,9 m+++
449,00 zł 359,00 zł
szt.
Oczyszczacz i nawilżacz Airfresh Wash 500 SOEHNLE 68092
Oczyszczacz i nawilżacz Airfresh Wash 500 SOEHNLE 68092
1 399,00 zł 1 149,00 zł
szt.
Nawilżacz Airfresh Hygro 500 SOEHNLE 68093
Nawilżacz Airfresh Hygro 500 SOEHNLE 68093
799,00 zł 599,00 zł
szt.
Dyfuzor zapachowy SOEHNLE MILANO PLUS
Dyfuzor zapachowy SOEHNLE MILANO PLUS
265,00 zł 249,00 zł
szt.
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80021 czarny
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80021 czarny
149,00 zł 109,00 zł
szt.
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80022 szary
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80022 szary
149,00 zł 109,00 zł
szt.
LEIFHEIT Mop PROFI System ALU 55028+NAKŁADKA
LEIFHEIT Mop PROFI System ALU 55028+NAKŁADKA
134,90 zł 119,00 zł
szt.
Oczyszczacz powietrza Airfresh Clean 300 SOEHNLE 68094
Oczyszczacz powietrza Airfresh Clean 300 SOEHNLE 68094
899,00 zł 649,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Kto może zwrócić towar?

Każdy Konsument może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy) dokonanego w sklepie e-aura.com.pl na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, nawet jeśli towar jest zgodny z umową, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi do e-aura.com.pl fakt odstąpienia od umowy. 

Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów lub w którym strona trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w fizyczne posiadanie zamówionych towarów.

Adres do wysyłki reklamacji:

15-516 Białystok, ul. Ciołkowskiego 167 

 

Formularz zwrotu w terminie 14 dni:

Formularz zwrotu 14dni.pdf

 

Skutki zwrotu

 

Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest obowiązek zwrotu przez Państwa towaru w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, nie później jednak niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy gdyż po odstąpieniu od umowy, strony umowy (czyli Państwo i my jako sklep) zobowiązane są do zwrotu tego co wzajemnie sobie świadczyły niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni. Czyli my jako sprzedawca zwracamy zapłatę (koszt towaru oraz kosztami dostawy), a Państwo towar.  Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Zwrot pieniędzy

 

Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe niezwłocznie, zazwyczaj jest to nie później niż 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.

W przypadku gdy na zakupiony towar została wystawiona faktura VAT, termin 7 dni zwrotu pieniędzy liczony jest od daty zwrotu do naszej firmy podpisanej przez klienta faktury korygującej. Niestety jest to związane z przepisami prawa księgowego i podatkowego oraz restrykcyjnym stanowiskiem Urzędu Skarbowego co do możliwości odliczenia VAT od faktur korygujących.

 

Podstawa prawna

 

Podstawą prawną do powyższych zasad zwrotu zakupionych przez konsumentów towarów jest Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

Reklamacje

Wszystkie produkty wysyłamy w opakowaniach, które zabezpieczają produkty.

Jeżeli wybrali Państwo przesyłkę realizowaną za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka, opakowanie, zawartość są w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała wada, szkoda lub zauważyli Państwo brak prosimy spisać protokół szkody-odbioru. Polecamy pobranie i przeczytanie Poradnika dla Kupujących: Informator GLS dla Odbiorcow.pdf

Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłoszenia reklamacji w postaci braku lub mechanicznego uszkodzenia towaru !!!

W przypadku reklamacji towaru prosimy o kontakt. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

Koszty wysyłki oddajemy kupującemu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie zwracamy kosztów za opcje dodatkowe wybrane przez klienta.

 

Formularz reklamacji: Protokol reklamacyjny e-Aura.pdf 

W razie nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki towaru w obie strony ponosi Kupujący!!! 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl