Produkt dnia
Deska LEIFHEIT 72565 AIRSTEAM PREMIUM M
Deska LEIFHEIT 72565 AIRSTEAM PREMIUM M
269,00 zł 220,00 zł
szt.
MYJKA LEIFHEIT MEGA Zestaw D&C 51004 + Teleskop 1,9 m+++
MYJKA LEIFHEIT MEGA Zestaw D&C 51004 + Teleskop 1,9 m+++
449,00 zł 359,00 zł
szt.
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80022 szary
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80022 szary
129,00 zł 109,00 zł
szt.
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80021 czarny
Pojemnik/kosz na pranie Leifheit 80021 czarny
129,00 zł 109,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Kto może zwrócić towar?

Każdy Konsument może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy) dokonanego w sklepie e-aura.com.pl na zasadach sprzedaży wysyłkowej, bez podania przyczyny, nawet jeśli towar jest zgodny z umową, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi do e-aura.com.pl fakt odstąpienia od umowy. 

Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów lub w którym strona trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w fizyczne posiadanie zamówionych towarów.

Adres do wysyłki reklamacji:

15-516 Białystok, ul. Ciołkowskiego 167 

 

Formularz zwrotu w terminie 14 dni:

Formularz zwrotu 14dni.pdf

 

Skutki zwrotu

 

Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest obowiązek zwrotu przez Państwa towaru w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy, nie później jednak niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy gdyż po odstąpieniu od umowy, strony umowy (czyli Państwo i my jako sklep) zobowiązane są do zwrotu tego co wzajemnie sobie świadczyły niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni. Czyli my jako sprzedawca zwracamy zapłatę (koszt towaru oraz kosztami dostawy), a Państwo towar.  Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Zwrot pieniędzy

 

Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe niezwłocznie, zazwyczaj jest to nie później niż 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.

W przypadku gdy na zakupiony towar została wystawiona faktura VAT, termin 7 dni zwrotu pieniędzy liczony jest od daty zwrotu do naszej firmy podpisanej przez klienta faktury korygującej. Niestety jest to związane z przepisami prawa księgowego i podatkowego oraz restrykcyjnym stanowiskiem Urzędu Skarbowego co do możliwości odliczenia VAT od faktur korygujących.

 

Podstawa prawna

 

Podstawą prawną do powyższych zasad zwrotu zakupionych przez konsumentów towarów jest Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

Reklamacje

Wszystkie produkty wysyłamy w opakowaniach, które zabezpieczają produkty.

Jeżeli wybrali Państwo przesyłkę realizowaną za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka, opakowanie, zawartość są w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała wada, szkoda lub zauważyli Państwo brak prosimy spisać protokół szkody-odbioru. Polecamy pobranie i przeczytanie Poradnika dla Kupujących: Informator GLS dla Odbiorcow.pdf

Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłoszenia reklamacji w postaci braku lub mechanicznego uszkodzenia towaru !!!

W przypadku reklamacji towaru prosimy o kontakt. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

Koszty wysyłki oddajemy kupującemu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie zwracamy kosztów za opcje dodatkowe wybrane przez klienta.

 

Formularz reklamacji: Protokol reklamacyjny e-Aura.pdf 

W razie nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki towaru w obie strony ponosi Kupujący!!! 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl