Płatność kartą PayU

Promocje
Deska LEIFHEIT AIRBOARD DELUXE XL PLUS 72590 + RĘKAWNIK
Deska LEIFHEIT AIRBOARD DELUXE XL PLUS 72590 + RĘKAWNIK
399,00 zł 311,00 zł
szt.
Plecak na laptopa Thule Crossover Backpack 21L
Plecak na laptopa Thule Crossover Backpack 21L
426,55 zł 399,00 zł
szt.
ZESTAW PROFI ! LEIFHEIT 55077 MOP SOFT DO PARKIETU
ZESTAW PROFI ! LEIFHEIT 55077 MOP SOFT DO PARKIETU
349,00 zł 265,00 zł
szt.
Kawa DeLonghi Kimbo Classic 1kg
Kawa DeLonghi Kimbo Classic 1kg
74,90 zł 55,00 zł
szt.
MYJKA do mycia okien łazienki LEIFHEIT D&C 51001 BOX
MYJKA do mycia okien łazienki LEIFHEIT D&C 51001 BOX
429,00 zł 349,00 zł
szt.
MOP Płaski LEIFHEIT Clean Twist M 52014 + GRATIS !!!
MOP Płaski LEIFHEIT Clean Twist M 52014 + GRATIS !!!
249,99 zł 189,00 zł
szt.
Mop parowy Clean Tenso LEIFHEIT 11913
Mop parowy Clean Tenso LEIFHEIT 11913
489,00 zł 399,00 zł
szt.
Suszarka LEIFHEIT stojąca pionowa Tower 190 81435
Suszarka LEIFHEIT stojąca pionowa Tower 190 81435
219,00 zł 179,00 zł
szt.
Suszarka stojąca LEIFHEIT Pegasus 200 Varioline 81592
Suszarka stojąca LEIFHEIT Pegasus 200 Varioline 81592
199,00 zł 174,00 zł
Plecak na laptopa Thule EnRoute Backpack 18L
Plecak na laptopa Thule EnRoute Backpack 18L
379,05 zł 249,00 zł
szt.
Nakładka Leifheit do mopa PROFI Extra SOFT 55140
Nakładka Leifheit do mopa PROFI Extra SOFT 55140
55,00 zł 44,00 zł
szt.
MOP z wyciskaczem LEIFHEIT Picobello S 57023 PROMOCJA
MOP z wyciskaczem LEIFHEIT Picobello S 57023 PROMOCJA
89,99 zł 54,90 zł
szt.
Producenci
Gwarancja

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.

Przed zgłoszeniem produktu do serwisu, zachęcamy do podjęcia kilku prostych i krótkich samodzielnych kroków pozwalających na rozwiązanie wielu drobnych problemów bez odsyłania towaru na co najmniej kilkanaście dni do serwisu:

  1. Skorzystaj z informacji zawartych w instrukcji obsługi, szczególnie sekcji „Rozwiązywanie Problemów”
  2. Skorzystaj ze wskazówek i rozwiązań podstawowych problemów zawartych na stronie internetowej producenta lub autoryzowanego serwisu
  3. Skontaktuj się telefonicznie z infolinią wsparcia technicznego producenta lub autoryzowanego serwisu


Jeżeli powyższe czynności nie rozwiążą problemu, towar należy zgłosić do serwisu.

Rękojmia

Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  • Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  • Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

    1. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

    2. żądać usunięcia wady.

  • Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

  • Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

  • W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

  • Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

  • Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

  • Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

    1. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

    2. oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

    3. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;

    4. żądania usunięcia wady.

 W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

  •  Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  • Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  • W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

  • W terminach określonych powyżej Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  • W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

  • Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

  • Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

  • Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.

 

Z uwagi iż nie jesteśmy serwisem i nie wykonujemy żadnych napraw, w celu skrócenia procedury reklamacji gwarancyjnej, zachęcamy Państwa do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem producenta. Większość producentów posiada sieć serwisów dostępnych w wielu miastach. Adresy serwisów znajdą Państwo w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie internetowej producenta.

Produkty firmy LEIFHEIT ze stwierdzoną wadą z winy producenta - są wymieniane na nowe, wolne od wad - dotyczy to produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym: www.e-aura.com.pl. W tym przypadku kontaktują się Państwo z nami: biuro@e-aura.com.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe